Hoe werken wij?

De therapieën die binnen de complementaire geneeskunde vallen (waar Mediumschap en Trance Healing Therapie toe behoren), zullen veel gezondheidsklachten kunnen verhelpen. Een Medium en Trance Healing Therapeut kan middels het ervaren van blokkades bij mensen helpen om verstorende, onnodige en vaak zware energie weg te nemen. We maken gebruik van de volgende methodieken:

• Regressietherapie
  • Mediamieke NLP
  • Mediamieke familieopstellingen
  • Hypnotherapie

Het consult:

We werken vanuit het spirituele. Dit houdt in dat wij werken met behulp van onze spirits en onze spirituele intuïtie. De spirits geven ons door wat er veranderen kan zodat de blokkade getransformeerd kan worden. Samen met jou gaan we op een innerlijke reis. Door coaching maak je contact met je oude trauma's, opgeslagen emoties en herinneringen. Als de blokkade is gekeerd kan je lichaam dit loslaten en je zult daarna meer vrijheid voelen en fysieke klachten kunnen verdwijnen. De energie kan weer goed door je lichaam stromen en functioneren zoals het hoort. De balans wordt op deze manier hersteld op zowel een fysiek, emotioneel als een mentaal niveau, zodat je weer in jouw levenskracht komt te staan. Waarom zijn bepaalde dingen je overkomen en waarom heb je ooit een bepaalde overtuiging gemaakt? Vaak kun je dit beter begrijpen, doordat je inzicht krijgt in de situatie. Je kan er mee omgaan en het vaak zelfs los gaan laten.

Er zijn mensen tijdens het consult die het spannend vinden, omdat ze niet precies weten wat er gaat gebeuren in het consult. Als cliënt ben je er helemaal bij en kun je op elk moment aangeven wanneer je wilt stoppen of wanneer iets je teveel wordt. Het medium is wel in trance om contact te kunnen maken met de spirituele wereld. Wij ontvangen je met een lekker kopje thee, koffie of water en zorgen dat je weer goed naar huis kan gaan nadat je bij ons bent geweest. Het consult kan ook via Zoom of Skype.

Enkele voorbeelden van klachten waar we in een consult op kunnen ingaan:

• Burn out klachten
  • Pijnklachten
  • Begeleiding van kinderen
  • Relatieproblemen
  • Angsten
  • Depressie
  • Misbruik
  • Verslaving
  • Gedragsproblemen
  • Rouwverwerking
  • Vermoeidheid
  • Agressiviteit
  • Faalangst
  • Hyperventilatie
  • Boosheid
  • Autisme
  • ADHD
  • Overspannenheid

Paramedisch en/of Psychosociaal consult

Tijdens een Paramedisch of Psychosociaal consult gaan we op zoek naar de onderliggende oorzaak van je klachten en/of een ziektebeeld. We gaan kijken waar de klacht of aandoening daadwerkelijk vandaan komt. Tijdens het consult maken we spiritueel contact met het lichaamsdeel waar de klacht en of een ziektebeeld aanwezig is.
In ieders leven zijn er gebeurtenissen waarbij je een traumatisch moment hebt ervaren. Vaak heb je dit zelf niet eens door. Deze ervaring zet zicht dan vast in je lichaam en zo ontstaat een klacht en/of ziektebeeld. Zo’n blokkade kan ervoor zorgen dat je je niet goed voelt of echt ziek bent. Wanneer de oorzaak en/of overtuiging bekend is, kan er een mooie transformatie plaatsvinden, waardoor jij je weer goed gaat voelen en meestal de klacht en/of een ziektebeeld kan verdwijnen.

Middels consulten kunnen we de oorzaak vinden van bijvoorbeeld:

• Gewrichtspijn
  • Artritis en reuma
  • Astma en bronchitis
  • Gewrichtspijn en de zin en onzin van chronische ziektebeelden
  • Hart, long, lever, gal en milt verstoringen
  • Kanker en tumoren
  • Huidziekten en allergieën
  • Hoofdpijn en migraine
  • Ontstekingen, spierziekten, stress gerelateerde problematieken
  • Depressiviteit en vermoeidheid
  • Ontstekingen, spierziekten, stress gerelateerde problematiek
  • Stemmingswisselingen, borderline en schizofrenie etc.

Trance Healing:

Trance Healing kan helpen bij verschillende lichamelijke en psychische klachten met vaak een opmerkelijk resultaat. Bij Trance Healing heeft de healer een zeer nauw contact met de spirituele wereld. De spirituele gidsen maken gebruik van de aura, de geest en het lichaam van de healer, wat het tot één van de krachtigste healings maakt.  Vaak voelen mensen een bepaalde emotionele bevrijding, als gevolg van het genezingsproces. De meeste mensen ervaren tijdens de healing pijn, warmte, kou, tintelingen of druk die naar boven komt wanneer de energie zijn werk doet. Soms ervaar je tijdens de healing niets, maar het proces is dan niet minder effectief. Je kunt bijvoorbeeld de werking van de healing enkele dagen later merken of je voelt de verbetering na een wat langere periode. Het is ook belangrijk om na een consult of een Trance Healing veel water te drinken om de zware energie af te laten vloeien.

Tevens doen wij huisreinigingen wat inhoudt dat de woning, tuin, schuur of werkruimte gereinigd wordt van zware energie, emoties en soms entiteiten die zwaar kunnen aanvoelen en op je kunnen drukken. Dit kan zowel op de plaats van bestemming, als via foto's van de bestemming waarop wij ons kunnen afstemmen.

Luisterkindwerker op afstand:

Voor meer informatie over Luisterkind, kijk maar even onder het kopje Luisterkind

Prijzen:

• Een consult/healing van 1 tot 1,5 uur kost: €65,-  contant te betalen. Via Zoom of Skype vooraf te betalen.
  • Een huisreiniging kost: €60,-  contant te betalen. Huisreiniging vanaf een foto van de bestemming vooraf te betalen. (Voor afstanden met de auto rekenen wij kilometervergoeding).
  • Een Luisterkindafstemming kost €65,-  vooraf te betalen.

Indien gewenst kunnen wij u de factuur mailen.

• Bankrekeningnummer: NL21 ABNA 0539 7447 51      t.n.v. M. Agterberg

De foto's van de praktijk.